Ponuka voľných pracovných miest v spoločnosti PPS Group a.s.


Pracovná pozícia

Asistentka generálneho riaditeľa

Vykonáva širokú škálu administratívnych a všeobecných podporných činností vysoko zodpovednej a dôvernej povahy….

CHCEM VEDIEŤ VIAC →

Náplň práce, právomocí a zodpovednosti

Vykonáva širokú škálu administratívnych a všeobecných podporných činností vysoko zodpovednej a dôvernej povahy.

Komunikuje a koordinuje inštrukcie a požiadavky generálneho riaditeľa s internými útvarmi zamestnávateľa.

Obstaráva a spracúva informácie a podklady dôležité pre plynulosť informačného toku GR, predkladá a verifikuje dokumenty pre rokovania predstavenstva spoločnosti a rokovanie vedenia spoločnosti.

Plánuje stretnutia a dohoduje schôdzky, konferencie a pracovné cesty pre určených vedúcich zamestnancov.

Pripravuje korešpondenciu na schválenie generálnemu riaditeľovi a pod..

Aktívne využíva znalosť anglického jazyka pri tlmočení a pri prekladoch pre členov predstavenstva a vedúcich zamestnancov.

Pripravuje zápisy z porád, nastavuje a kontroluje úlohy zadané GR pre jemu podriadených riadiacich pracovníkov, eviduje a spracováva korešpondenciu na schválenie generálnemu riaditeľovi a pod..

 

Požiadavky na zamestnanca

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Pokročilý (C1)

Pozíciu vykonávajú uchádzači so vzdelaním

Stredoškolské s maturitou

Vysokoškolské I. stupňa

Vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ideálne ekonomické

Ostatné znalosti

MS Word – pokročilý

MS Excel – pokročilý

MS Outlook – pokročilý

MS PowerPoint – pokročilý

 

Počet rokov praxe – 2

 

Osobnostné predpoklady a znalosti

Reprezentatívne vystupovanie, komunikatívnosť.

Organizačné schopnosti , dôslednosť, systematickosť.

Schopnosť samostatne riešiť problémy.

Schopnosť pracovať pod stresom,

Diskrétnosť, lojálnosť,

Schopnosť aktívne komunikovať v anglickom jazyku.

Aktívny vodič.

 

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Od 800,-€ brutto podľa dĺžky praxe (Základná mzda *+ platové rozpätie + výkonnostná odmena) *Z toho základná mzda 653,-€

 

Pracovná pozícia

Strategický nakupca

Zodpovedá na činnosť útvaru nákupu v celom rozsahu.

CHCEM VEDIEŤ VIAC →

Náplň práce, právomocí a zodpovednosti

Zodpovedá na činnosť útvaru nákupu v celom rozsahu.

Zodpovedá za včasné, plynulé a ekonomicky efektívne zásobovanie materiálom s cieľom zaistiť jeho nepretržitú dodávku pri optimálnych nákladoch a v súlade so zásadami a internými normami riadenia.

Zodpovedá za znižovanie obstarávacích nákladov a minimalizovanie nákladov firmy.

Vykonáva prieskum trhu, analyzuje a vyberá dodávateľov s ohľadom na kvalitu materiálov, ceny, platobné podmienky, rýchlosť a spoľahlivosť dodávok.

Pripravuje podklady na uzatváranie kúpnych zmlúv a iných rozhodnutí o nákupe materiálu pre riaditeľa úseku.

Hodnotí dodávateľov a udržiava s nimi kontakt s cieľom zaistiť kvalitné a spoľahlivé zdroje zásob a informácií.

 

Požiadavky na zamestnanca

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Pokročilý (C1)

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

Stredoškolské s maturitou

Vysokoškolské I. stupňa

Vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, ekonomické

Ostatné znalosti

MS Word – pokročilý

MS Excel – pokročilý

MS Outlook – pokročilý

Počet rokov praxe – 5

Osobnostné predpoklady a znalosti

Navrhovanie efektívnych riešení,
Vytváranie nákupnej stratégie,
Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti,
Pracovné nasadenie, schopnosť pracovať v tíme,

Schopnosť aktívne komunikovať v anglickom jazyku.

 

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od 1200,-€ brutto podľa dĺžky praxe a dosiahnutých výsledkov (Základná mzda* + platové rozpätie + výkonnostná odmena) *Z toho základná mzda 837,-

Kontakt

Informácie pre uchádzačov

Uchádzači môžu zasielať žiadosť o prijatie do pracovného pomeru spolu s profesijným životopisom na e-mail:

uchadzaci@ppsgroup.sk

Alebo nám zavolajte na uvedené telefónne číslo:

+421 45 52 19 130